Гарантії та умови повернення в інтернет магазині Plastiplus.com.ua

Продукція компанії Plastiplus Ltd. проходить багаторівневий контроль якості на кількох логістичних етапах:

прийом сировини у виробничий цех,

виробнича лабораторія ВТК,

прийом товарів складу підприємства,

передпродажна підготовка у відділі складської логістики.

На кожному з етапів товари проходять контроль на відповідність до характеристик.

Наша продукція обов'язково сертифікується згідно з гігієнічними та якісними нормами українського законодавства.

Ланцюжок контролю якості спрямовано мінімізацію ймовірності купівлі товару з дефектом.

Однак, як клієнтоорієнтований постачальник та виробник, компанія Plastiplus Ltd. надає гарантійний обмін та пост продажний сервіс своєї продукції. Повернення та заміна товарів, куплених в інтернет магазині Plastiplus.pp.ua відбувається згідно зі статтею №9 Закону України про захист прав споживачів.

'Ст. 9 ЗУ Про захист прав споживачів від 12.05.1991 № 1023-XII

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. {Абзац другої частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходження відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів. 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ З ДЕФЕКТАМИ

Покупець має право на повернення товару з дефектами якості на протязі всього гарантійного строку, затвердженого для цього товару. За умови виявлення дефекту внаслідок якого товар неможливо використовувати за призначенням, у разі, коли дефект виявився з вини виробника чи постачальника.Для оформлення гарантійного випадку, будь ласка, зробіть таке: повідомте про виявлений дефект та повернення представнику компанії Plastiplus електронною поштою (hidden) або одним з телефонів наведених нижче:

                                      Kyivstar: +38 068 798 83 81

                                     Lifecell: +38 073 058 18 20

                                     Vodafone: +38 095 878 25 15

Напишіть у вільній формі заяву на ім'я продавця ФОП “Козловський Д.Г.”, на заміну товару з дефектом або повернення коштів та надішліть на електронну адресу (hidden)

У заяві необхідно зазначити кілька обов'язкових пунктів:

1) причина повернення;

2) повну вартість сплачену за товар;

3) порядковий номер замовлення (приходить електронною поштою при оформленні онлайн в інтернет магазині, або до СМС при оформленні по телефону);

4) номер та дату декларації, оформленої при отриманні товару у кур'єра або у пункті видачі компанії перевізника;

5) Реквізити повернення коштів*.

Після прийому заяви Вам буде надіслано дані для заповнення товарнотранспортної накладної при зворотному відправленні.

*Логістичні витрати за заміну чи повернення товару несе інтернет магазин Plastiplus.com.ua

*Кошти повертаються банківським переказом на картковий або розрахунковий рахунок покупця.

Для своєчасного оформлення повернення та отримання коштів будь ласка, вкажіть наступні реквізити:,

1) Найменування банку;

2) МФО банку;

3) ПІБ одержувача (покупця);

4) ОКПО банку або ІПН одержувача;

5) картковий чи розрахунковий рахунок одержувача у банку;

6) призначення платежу (наприклад "Повернення коштів за гарантійним випадком, замовлення №000").

ПОВЕРНЕННЯ непідходящого, але справного товару.

Відповідно до законодавства України, клієнт має право на повернення справного товару належної якості протягом 14 днів з дня здійснення покупки при:

збереження повної працездатності товару;

відсутності деформацій товару (температурних деформацій) та механічних пошкоджень;

збереження товарного виду продукції;

наявності документів, що підтверджують факт придбання товару в інтернет магазині Plastiplus.pp.ua.

У разі втрати накладної або товарного чека покупець може надати товаротранспортну накладну від компанії перевізника або звернутися до менеджера компанії Plastiplus для відновлення товарного чека.

Повернення коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи протягом 7 календарних днів після отримання товару, що повертається.

При відправленні товару, що повертається за допомогою компанії перевізника (кур'єрської служби), датою повернення вважається дата відправлення*.

Для своєчасного оформлення повернення та отримання коштів, будь ласка, вкажіть наступні реквізити:

1) Найменування банку;

2) МФО банку;

3) ПІБ одержувача (покупця);

4) ОКПО банку або ІПН одержувача;

5) картковий чи розрахунковий рахунок одержувача у банку;

6) призначення платежу (наприклад "Повернення коштів за гарантійним випадком, замовлення №000").ОБМЕЖЕННЯ

Товар із дефектами не підлягає поверненню чи заміні у таких випадках:

1) після закінчення терміну гарантії;

2) у разі наявності деформацій (температурних деформацій) та механічних пошкоджень;

3) у разі наявності ознак впливу активними хімічними речовинами: концентрованими лугами та кислотами;

4) у разі невідповідності товару замовленню та/або в документі, що підтверджує факт купівлі;

5) у разі використання товару за умов, які не відповідають призначенню та суперечать експлуатації