Доставка и оплата замовлення у інтернет магазині Пластіплюс
ЗАМОВЛЕННЯ
Для вашої зручності Інтернет-магазин Plastiplus працює та приймає замовлення on-line у цілодобовому режимі, без вихідних.
Замовлення обробляється протягом 30 хвилин у робочий час з 8:30 до 18:00.
Замовлення, прийняті на обробку в суботу з 10:00 до 15:30 будуть включені в заявку на логістику та надіслані в понеділок до 12:00.
Замовлення, що надійшло у неробочий час (неділя та державні свята) будуть оброблені в перший робочий день до 10:00.
Після обробки замовлення співробітник інтернет магазину уточнить і отримає у вас підтвердження по телефону, вказаному в замовленні. Після підтвердження, замовлення буде оперативно підготовлено до відправлення та доставки замовнику.
ОФОРМЛЕННЯ ДОСТАВКИ
Замовлення, оформлені в інтернет-магазині до 12:30, будуть надіслані на день оформлення.
Замовлення товарів, що не потребують часу на виробництво, залежно від регіону доставки товар прибуває протягом 1-4 днів. Накладні та товарні чеки, що підтверджують купівлю товару, відправляються разом із товаром. Днем виконання замовлення вважається день відправлення.
ДОСТАВКА
Україною здійснюється наступними операторами перевезень:
"Нова Пошта"
"Делівері"
"Інтайм"
"САТ"
"Міст Експрес"
*Актуальні пункти видачі у вашому місті ви можете переглянути на сайті компаній перевізників.
1. Зробіть замовлення на сайті або за телефонами
Kyivstar: +38 068 798 83 81
Lifecell: +38 073 058 18 20
Vodafone: +38 095 878 25 15
2.При оформленні замовлення на сайті вкажіть спосіб доставки, вибравши поштову службу.
3. SMS з номером експрес-накладної будуть надіслані до 9:30 наступного робочого дня.
4. Слідкуйте за статусом посилки на веб-сайті поштової служби.
5. Після надсилання посилки ви отримаєте SMS від поштової служби.
6. Завітайте на пункт видачі (або дочекайтеся кур'єра) та отримайте посилку (наявність паспорта обов'язково).
7. Перевірте цілісність та відповідність замовлення, товару на місці.
8. Оплатіть вартість доставки працівникові служби перевезень.
*У разі неотримання замовлення протягом 4-5 днів після доставки, компанії перевізники нараховують оплату "за зберігання", відповідно до своїх тарифів. Співробітники Інтернет магазину Plastiplus у такій ситуації будуть звертатися до Вас із нагадуваннями про необхідність забрати товар, щоб не оплачувати зайву пеню.
Звертаємо Вашу увагу, перевізником за умовчанням вважається НОВА ПОШТА, якщо не вказано інший перевізник. У разі коли відділення перевізника, вказане в замовленні, обмежене у прийнятій вазі, а контактний телефон клієнта не відповідає, посилка буде відправлена до найближчого відділення цього ж перевізника, яке може приймати відповідну вагу/обсяг згідно з внутрішніми інструкціями.
ПЕРЕВІРКА КОМПЛЕКТНОСТІ І ЯКОСТІ
Перед відправкою всі товари перевіряються на відповідність товарному вигляду та експлуатаційним характеристикам. Наші клієнти можуть бути впевнені в надійності, високій якості та довговічності товарів, що купуються.
Отримуючи товар, будь ласка, перевірте його зовнішній вигляд та комплектність.Претензії зовнішнього вигляду товару та його комплектації приймаються лише у момент отримання у пункті видачі оператора перевезення чи у присутності кур'єра.
Якщо придбаний товар має сліди пошкоджень під час пересилання або його товарний вигляд викликає у Вас сумніви (сліди забруднення, загини, переломи), Ваше право відмовитися від оплати та запросити заміну товару з його повторним відправленням.
Будь ласка, повідомте цей факт співробітникам нашої компанії будь-яким зручним для Вас способом. Всі питання, пов'язані з комплектністю та збереженням відправленого товару, будуть вирішені безпосередньо між компанією перевізником та Інтернет магазином Plastiplus.
ОПЛАТА
Замовлення можна оплатити як карткою VISA, MasterCard безпосередньо на сайті Інтернет магазину, так і безготівковим платежем на підставі рахунок-фактури.
НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ
Наша компанія здійснює відправлення замовлень з «оплатою» оператором перевезень «Нова пошта». Існуюча у перевізника комісія за післяплату з Вас не стягується.
*Під час відправлення замовлення з “накладеним платежем”, у зв'язку з не чесною конкуренцією, наші співробітники можуть попросити Вас попередньо оплатити вартість доставки в 2 сторони. Причому ця сума буде вирахована із суми “накладеного платежу”. У разі пошкодження або нетоварного виду доставленої продукції кошти будуть повернуті на картковий рахунок замовника. Ми віддаємо звіт, що це непопулярний крок при роботі з клієнтами, але змушені на нього піти у зв'язку з випадками, коли замовник навіть не є у відділення видачі. У свою чергу ми намагаємося мінімізувати незручності для Вас, і гарантуємо своєчасність відвантажень і якість товару, що доставляється.
БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК
Оплата за безготівковим розрахунком на розрахунковий рахунок підприємства може здійснюватися як фізичними так і юридичними особами. У цьому випадку рахунок-фактура надсилається на електронну адресу замовника.
Для своєчасного оформлення рахунок-фактури на замовлення фізичної або юридичної особи необхідне надання копії наступних реєстраційних документів.
Для ФОП платника єдиного податку:
Витяг з ЄДР
Індифікаційний код
Свідоцтво платника єдиного податку
Для юридичної особи платника ПДВ:
коду ЄДРПОУ
свідоцтва платника ПДВ
Які необхідно надіслати електронною поштою за адресою [email protected].