Політика конфіденційності компанії Пластіплюс

Політика конфіденційності

Ваша конфіденційність є дуже важливою для нас. Ми хочемо, щоб Ваша робота в Інтернеті була максимально приємною і корисною, і Ви абсолютно спокійно використовували найширший спектр інформації, інструментів і можливостей, які пропонує Інтернет.

Ми створили Політику конфіденційності, щоб продемонструвати свою вірність принципам конфіденційності та безпеки. У Політиці конфіденційності описано, як інтернет магазин Plastiplus.com.ua (далі за текстом «Компанія» або «наша Компанія») збирає інформацію від усіх кінцевих користувачів своїх Інтернет-послуг (далі – «Послуг»), включаючи людей, які мають доступ до деяких наших послуг без реєстраційного запису (далі за текстом – «Гостей»), а також клієнтів, які купили Продукти та/або вносять щомісячну оплату за послуги, щоб підписатися на Послугу (далі – «Члени»). Політика також включає пояснення про те, що ми робимо із зібраною інформацією, і які можливості щодо збору та використання такої інформації є у ​​Гостей та Членів. Ми просимо Вас ознайомитися з Політикою конфіденційності.

Особиста інформація, яку збирає наша компанія, та шляхи її використання

Вступ

Членів можуть попросити надати певну особисту інформацію при підписці на наші Продукти або Послуги, зокрема ім'я, адресу, номер телефону, інформацію для виставлення рахунків. А також тип персонального комп'ютера та назва встановленої на ньому операційної системи, які будуть використовуватись для доступу до Послуг.Особиста інформація Членів, зібраних під час реєстрації (або в будь-який інший час) переважно використовується для підготовки Продуктів або Послуг відповідно до Ваших потреб, а також у випадках, визначених відповідними розділами цієї політики.

Надання персональних даних

На спільно позиціонованих або партнерських сторінках: Наша Компанія може ділитися інформацією з компаніями-партнерами, разом з якими реалізує спеціальні пропозиції та заходи щодо просування товару на сторінках нашого сайту, що спільно позиціонуються. За запитом анкетних даних на таких сторінках Ви отримаєте попередження про передачу інформації. Партнер використовує будь-яку надану Вами інформацію відповідно до власного положення про конфіденційність, з яким Ви можете ознайомитись на сайті відповідного партнера перед наданням інформації про себе.

При передачі контролю над підприємством: Наша Компанія залишає за собою право передавати Ваші анкетні дані у зв'язку з повним або частковим продажем або трансфертом нашого підприємства або його активів. При продажі або трансферті бізнесу наша компанія надасть Вам можливість відмовитись від передачі інформації про себе. У деяких випадках це може означати, що нова організація не зможе далі надавати Вам послуги або продукти, які раніше надавали наші компанії.Правоохоронним органам: Наша Компанія може без Вашої на те згоди розкривати персональну інформацію третім сторонам з будь-якої з наступних причин: щоб уникнути порушень закону, нормативних правових актів або ухвал суду; участь у урядових розслідуваннях; допомога у запобіганні шахрайству; а також зміцнення або захист прав Компанії та її дочірніх підприємств.

З Вашої згоди:

У всіх інших випадках перед передачею інформації про Вас третім сторонам наша Компанія зобов'язується отримати Вашу явну згоду. Наприклад, наша Компанія може реалізовувати спільну пропозицію або конкурс із третьою стороною, тоді ми попросимо у Вас дозвіл на спільне використання Вашої особистої інформації з третьою стороною.

Інтернет-покупки

При замовленні послуг або продуктів безпосередньо в нашій Компанії, надана Вами персональна інформація використовується для обробки цього замовлення. Ми не передаємо цю інформацію стороннім організаціям, за винятком випадків, коли це необхідно для виконання такого замовлення.

Реклама в інтернеті

Наша компанія може розміщувати рекламу в Інтернеті. У таких випадках ми надаємо своїм рекламодавцям згруповану та неперсоніфіковану інформацію про своїх гостей та членів, зібрану при реєстрації, а також за допомогою Інтернет-опитувань та заходів щодо просування.

Крім того, в деяких випадках ми використовуємо цю згруповану та неперсоніфіковану інформацію для цільової реклами та спільних підприємств. Наприклад, рекламодавець або спільне підприємство каже, до якої аудиторії потрібно достукатися,